Kaspen/Jung von Matt
Ikea
Užijte si čas, kdy můžete být spolu
- Online
- 2186
Klient | Ikea |
---|---|
Značka | Ikea |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Tomáš Mašín |
České zastoupení švédského nábytkářského řetězce Ikea se v letošní předvánoční kampani zaměřuje nejen na čistě vánoční oslavy, ale i na období ještě před samotnými svátky. "Je to období návštěv, večírků, společného pečení, lenošení a mnoho jiných s domovem spojených (ne)aktivit. A právě o tom je právě probíhající kampaň s podtitulem Užijte si čas, kdy můžete být spolu," uvedla pro Médiář PR specialistka Ikey Zdeňka Pecková.
Kampaň zahrnuje sérii čtyř televizních spotů, jejíž základ tvoří pětačtyřicetivteřinová reklama, kterou doplňují tři patnáctivteřinové verze. V prosinci je pak v plánu také desetivteřinový televizní sponzoring. Dále je kampaň podporována na billboardech, bigboardech a citylightech, a dále v digitálu formou bannerů, brandingů a několika rich formátů.
Kreativní koncept vánoční kampaně připravila agentura Kaspen/Jung von Matt, kampaň poběží do 16. prosince v Česku, v Maďarsku a na Slovensku. Produkci televizních spotů zajistil Filmservice, režisérem byl Tomáš Mašín, kameramanem Juraj Chlpík a autorem hudby je Steve Lynch.
Komentáře