Kaspen/Jung von Matt
Ikea
Vánoce jsou domov
- Tisk
- 1791
Klient | Ikea |
---|---|
Značka | Ikea |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Vánoční kampaň Ikey letos využívá širší škály komunikačních nástrojů a poběží v adaptacích uzpůsobených jednotlivým trhům, a to v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. „Naše letošní vánoční kampaň se více zaměřuje na příjemné emoce, které Vánoce doprovázejí. Vánoce pro nás a naše zákazníky představují domov. Je to čas, kdy bychom měli trávit doma se svými blízkými více času,“ uvedla Kateřina Krobová, reklamní manažerka české Ikey.
V rámci České republiky došlo k rozšíření mixu komunikačních nástrojů. Oproti loňsku letos poběží delší, to je 40sekundový TV spot, počítá se i se silnějším TV plánem. Spot namluvil herec Miroslav Táborský. Využity budou i outdoorové plochy včetně rámečků v MHD.
Vánoční nabídku v Ikea podpoří bannerové kampaně a i zcela nová speciální interaktivní microsite. Vánoční bannerové kampaně a TV startují od 8. 11., citylighty a plochy v MHD od 16. 11. a speciální microsite bude spuštěna od 22. 11. Ve stejném období budeme mít Ikea i vánočně vyzdobené obchodní domy a spustí prodej vánočních dekorací a doplňků.
Vánoční kampaň provází i promo nabídka – doprava zdarma domů všem zákazníkům, kteří si v Ikea zakoupí v období od 8. 11. do 17. 12. 2012 nábytek v hodnotě nad 10 tisíc Kč. Nabídka rozvozu platí do vzdálenosti 50 km od obchodních domů Ikea v ČR.
Komunikační mix doplňují i PR aktivity - pro novináře je kromě tipů s vánoční inspirací připraveno také speciální předvánoční setkání, které se zaměří na kreativní práci s textilem pro vánoční stolování.
Komentáře