Kaspen/Jung von Matt
Ikea
Vítejte doma. Ve vaší oáze klidu
- Televize
- 3332
Klient | Ikea |
---|---|
Značka | Ikea |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Tomáš Mašín |
První česká kampaň nábytkářského řetězce Ikea v letošním kalendářním roce se zaměřuje na ložnice a koupelny, které jsou nejprivátnějšími částmi domovů. "Jsou to místa, kde si můžeme konečně vydechnout a kde nás nikdo neruší. Jsou vlastně takovým útočištěm, kam se vracíme načerpat svou vnitřní energii. A právě v tomto relaxačním duchu se nese celá kampaň. Staví do kontrastu uspěchané a leckdy nepřívětivě šedivé a studené období začátku roku s příjemnou harmonií a útulností, která na nás působí doma a díky které si můžeme doma opravdu odpočinout," uvádí Ikea v informacích k reklamě.
Pro kampaň je připravený původní spot v délce 40 vteřin pro použití v televizi a kinech, kratší třicetivteřinová verze se pak objeví v rámci online kampaně na internetu. V tištěných médiích se objeví vizuály koupelny i ložnice využívající stejně zažízení, jaké divák uvidí v televizi.
Silně zastoupený bude i online. Vedle bannerové kampaně budou na stránkách Ikey speciálně připravené department stránky, které více přiblíží konkrétní řešení pro koupelnu a ložnici. Kromě toho je připravená i speciální microsite, která přinese zábavné tipy, jak doma relaxovat. Stránka bude mít přesah i do sociálních sítí.
Za kreativním konceptem kampaně Create Your Better Days stojí agentura Kaspen/Jung von Matt, kampaň poběží od 7. ledna v Česku, v Maďarsku a na Slovensku. Produkci televizního spotu zajistil Filmservice, režie se ujal Tomáš Mašín.
Komentáře