upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Makáto

Illy
Zahraje na všechny smysly

Zahraje na všechny smysly
Klient Illy
Mediální agentura Concept One
Značka Illy
Obor Nealkoholické nápoje

Italská káva Illy spustila v červnu v Česku lokální kampaň propagující chuť směsi z devíti druhů kávy arabica a spojení s uměním a designem. Illy je také hlavním „kávovým“ partnerem letošní světové výstavy Expo 2015, která se koná v Miláně. Koordinaci kampaně, její PR část a komunikaci na sociálních sítích má na starosti agentura Pleon Impact, kreativní koncept a jeho realizaci zajistil creative shop Makáto. O nákup médií se postarala agentura Concept One. Kampaň proběhla v tisku a v online, prostřednictvím sociálních sítí a dalších kanálů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy