Vlastní tvorba
Info.cz
Síla faktu
- Venkovní
- 1227
Klient | Czech News Center |
---|---|
Značka | Info.cz |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Art director | Michal Hošek |
Vydavatelství Czech News Center spustilo kampaň svého nového zpravodajského portálu Info.cz, který odstartoval 17. listopadu, respektive 16. listopadu v noci. Cílem kampaně je podpořit brand a image portálu. Kampaň zahrnuje sociální sítě, outdoor, web, televizi, rádio a newslettery, objeví se také v tiskových titulech Czech News Center a Czech News Invest. Do outdoorové kampaně je začleněno kolem 50 bigboardů v největších českých městech a podél klíčových komunikací. "„Kampaň je vedena napříč všemi mediatypy, aby ji nikdo nemohl minout. Navíc má graficky velmi výraznou podobu,“ tvrdí senior bran manažerka Czech News Center Eva Královcová. Hodnota celé kampaně má přesáhnout 14 milionů Kč. Kreativní koncept připravil in-house art director Michal Hošek.
Komentáře