Ogilvy & Mather
iTesco.cz
Věděli jste, že za 6 dní stihnete...
- Tisk
- 1240
Klient | Tesco Stores ČR/SR |
---|---|
Značka | iTesco.cz |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Creative director | Ian Adams |
Tesco Stores spustilo novou kampaň na svou službu online nakupování potravin na iTesco.cz. Kampaň běží v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a připravila ji agentura Ogilvy & Mather.
Podle průzkumu, který pro společnost Tesco zrealizovala agentura Ipsos, stráví Češi nakupováním potravin průměrně skoro tři hodiny týdně. Za rok je to podle agntury celých šest dnů. Tesco v kampani nabízí alternativu v podobě online nákupu na iTesco.cz. Reklama proto v nadsázce upozorňuje na to, že během šesti dnů lze přečíst dětem 54 nových pohádek, shlédnout 18 filmů v kině nebo nasbírat 3.687 podzimních listů.
Kampaň bude zahrnovat kromě tištěné inzerce také out-of-home média, digitál a rozhlasové spoty. Kreativní zpracování kampaně měl v agentuře Ogilvy & Mather na starosti kreativní ředitel Ian Adams a tým accountů vedl account director Ondřej Hlásek.
Komentáře