upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Dark Side

IVF centra asistované reprodukce
Muži činu

Klient Merck
Značka IVF centra asistované reprodukce
Obor Zdravotní péče, OTC
Web http://muzicinu.cz/

Přimět muže, aby nezanedbávali testy plodnosti, je cílem nové osvětové kampaně Muži činu. Kampaň připravila agentura Dark Side, která pro ni připravila web Mužičinu.cz, jehož součástí je i "e-shop s testováním spermatu". Jde o to, že se muži mohou objednat k otestování svého spermatu online dotazníkem, balíček s odběrnou nádobou jim přijde na uvedenou adresu a vzorek pak mohou do 60 minut doručit do nejbližšího odborného pracoviště neboli IVF centra asistované reprodukce (IVF je zkratka pro latinské označení in vitro fertilizace neboli umělé oplodnění). Záštitu nad projektem převzal Rugby Club Praha, jehož hráči také vystupují v doprovodném videospotu k celému projektu. Hlavním protagonistou kampaně je Honza Páv, blogger a spolumajitel agentury Lovebrand, který pomáhá pražskému rugbyovému klubu se zviditelněním. Sponzorem projektu je producent farmaceutických a chemických výrobků Merck.

"Rozhodli jsme se to podpořit, protože na to máme koule, a pan doktor mě navíc upozornil, že koule nemají tvar koule, ale že se víc podobají rugbyovému míči," uvedl na tiskovce k projektu Honza Páv.

Důvodem ke vzniku celého projektu je podle jeho organizátorů to, že v Česku stoupá počet párů, které jsou neplodné, v roce 2016 by měl dosáhnout 20 %. Klesá také průměrný počet mužských spermií, který se za posledních 25 let snížil až o 60 %. Včasné vyšetření spermatu na odborném pracovišti by přitom mělo pomoci s úspěšným oplodněním. V online dotazníku si mohou zájemci vybrat z pracovišť v Praze, Brně, Olomouci, Karlových Varech a v Plzni, která spolu s Rugby Clubem zaštítila kampaň. 

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy