Dago
Jack Daniel’s
Sklep s whiskey
- In-store
- 1846
Klient | Brown-Forman |
---|---|
Značka | Jack Daniel’s |
Obor | Alkoholické nápoje |
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravil jeho distributor na českém trhu Brown-Forman kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a s prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco nechal instalovat regály evokující prostředí sklepa, kde zraje whiskey, spolu s 3D figurínou upozorňující na merchandisingové produkty. Realizace vystavení se ujal výrobce POP a POS instalací Dago ve spolupráci s agenturou POS Media.
"Účelem kampaně bylo upozornit na výročí založení palírny Jack Daniel’s a nalákat zákazníky na limitovanou edici whiskey spolu s nabídkou výročních dárkových předmětů stejnojmenné značky," říká Tomáš Ptáček z Brown-Forman.Hlavním požadavkem na realizaci bylo podle něj prémiové provedení.
Výsledkem jsou moduly navozující atmosféru destilérky s vyobrazením dřevěných sudů na zadní stěně realizace, s dominantním prvkem 3D figuríny uvnitř regálu a s poličkami na promo předměty. "V modulech kombinujeme několik materiálů od kartonu, plastu, lepenky, broušeného hliníku a dalších," říká Matěj Lindovský ze společnosti Dago.
Moduly Jack Daniel’s budou instaovány v patnácti lokalitách v prodejnách Tesco po celém Česku do konce října.
Komentáře