iProspect
Jacobs Crema Gold
První reklama v O2 TV
- Online
- 2160
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Mediální agentura | Carat |
Značka | Jacobs Crema Gold |
Obor | Potraviny |
Mediální agentura Carat a digitální agentura iProspect ze skupiny Dentsu Aegis Network vytvořily pro klienta Mondelez a jeho produkt Jacobs Crema Gold první kampaň v rámci internetové videotéky operátora O2 a jeho televize O2 TV v historii ČR. Přináší jinak placený obsah zdarma.
Kampaň mířící na 186.000 domácností, které si O2 TV předplácejí, zahrnuje nabídku 15 filmů zdarma po dobu 5 týdnů. Speciální partnerství zahrnuje SMS rozesílku a direct mail pro uživatele O2 TV při startu projektu, dále intenzivní komunikaci bannery a spotovou reklamou. Sekce v O2 Videotéce je propojena s produktem Jacobs Crema Gold.
Kromě O2 TV přináší Jacobs také zdarma návštěvníkům na Nova Plus vybrané díly seriálu Ulice, které jsou standardně dostupné pouze pro předplatitele videoportálu Voyo.
Aktivita ve videotékách je součástí aktuální kampaně značky Jacobs Crema Gold, která jinak probíhá standardně v televizi, tisku, a na internetu.
Komentáře