upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Cream Prague

Jägermeister
Kein Hegermeister!

Kein Hegermeister!
Klient Rémy-Cointreau
Značka Jägermeister

Inzerce Jägermeisteru v Lidových novinách

Společnost Rémy-Cointreau Česká Republika, dovozce bylinného likéru Jägermeister, ve spolupráci s kreativní agenturou Cream Prague a mediální agenturou Attention!Media uzavřela takzvanou prohibici v České republice originálním způsobem. Ve čtvrtek 4. října 2012 vyšly deníky MF Dnes a Lidové noviny se speciální titulní stranou, které vévodil známý motiv jelení hlavy z láhve Jägermeister a titulek "Kein Hegermeister" (v překladu "Už ani kapku prohibice!"), narážka na ministra zdravotnictví Leoše hegera, který prohibici vyhlásil.

Na následující straně falešné obálky pak importér připomíná důvody, proč lze ledově namražený Jägermeister pít i dnes s ledovým klidem:

  • Jägermeister má čistý rodokmen od roku 1878 - stejná kvalita, stejná receptura, stejná technologie, stejné suroviny.
  • Jägermeister se prodává ve více než 80 zemích světa a nikde a nikdy s ním problém nebyl.
  • Každý den se na zeměkouli vypije téměř 250 tisíc lahví, v ČR se denně prodá 2500 lahví (to je 43 tisíc panáků), které vždycky byly, a jsou i nyní, zcela v pořádku.

Všechny značky prodávané společností Remy Cointreau Česká Republika mají na lahvi uvedený LOT kód (výrobní šarže). Na následujících webových stránkách je navíc návod, jak spolehlivě určit rok výroby na lahvi: www.certifikacelhovin.cz, www.remy-cointreau.cz/jak-poznat-rok-vyroby/?legal=ANO.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy