TL5 Digital
Jägermeister
Nepřestávejte lovit
- Online
- 3239
Klient | Rémy Cointreau |
---|---|
Značka | Jägermeister |
Obor | Alkoholické nápoje |
Web | http://www.neprestavejtelovit.cz |
Bylinný likér Jägermeister z portfolia společnosti Rémy Cointreau pokračuje v budování nové platformy Nepřestávejte lovit. Vedle televizního spotu spuštěného v listopadu rozšířila značka svou komunikaci i na síť Instagram. Instagramovou část projektu zajišťuje agentua TL5 Digital.
V rámci instagramové kampaně značka představuje osobnosti z oblastí tetování, djingu, fotografie, módy a street artu. Tváří kampaně se tak stal například Jozef Dian, jedna z hlavních tváří art labelu Life is porno. Dále Zbyněk Štandera, zakladatel My Dear Clothing, fotograf Jiří5, tatér Michael Boček a DJ Friky z rádia Color.
"Smyslem projektu na Instagramu je přiblížit televizní spot a myšlenku za ním do komunity fanoušků. Ti se kolem našeho instagramového profilu seskupují dlouhodobě. Ve spojení s lidmi ze subkultur je Instagram dalším kanálem, jak novou tvář značky představit,”doplňuje Veronika Hromadová, digital marketing manažerka Rémy Cointreau. Z hlediska provedení jde o sérii panoramatických i klasických fotografií umístěných na několika vzájemně propojených účtech.
V kampani značka využije také Instagram Ads a PR, o které se pro značku Jägermeister dlouhodobě stará PR agentura Nedori. Videa pro kampaň produkovala agentura LIP Production.
Jozef Dian
Zbyněk Štandera
Michael Boček
Jiří 5
Komentáře