Kaspen/Jung von Matt
Jägermeister
Nepřestávejte lovit - Back to Sk80's, Let the Tattoo Flow
- Online
- 2914
Klient | Rémy Cointreau |
---|---|
Značka | Jägermeister |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Creative Embassy, Lip Production |
Distributor Rémy Cointreau spustil pro svou značku Jägermeister další vlnu aktuální kampaně Nepřestávejte lovit. Tentokrát v nových videospotech určených výhradně pro online distribuci představuje myšlenku nepřestávajícho lovu prostřednictvím stylového tatéra Michaela Bočka a jednoho z nejlepších světových skateboardistů Maxima Habance. Oba dlouhodobě patří k ambasadorům značky.
Videa Let The Tattoo Flow a Back to Sk80's navazují na jarní vlnu ambasadorských videí o hudbě, adrenalinu a umění. Kampaň připravila agentura Kaspen/Jung von Matt ve spolupráci s produkcí Creative Embassy. Režisérsky se Back to Sk80's ujal Maxmilián Turek a spot Let The Tattoo Flow vznikl pod taktovkou dua Wolfberg, které tvoří Jan Kalvoda a Přemek Ponáhlý. Barové scény s jelenem vznikly ve spolupráci s Lip Production, která připravila také intro spot, bumper a hlasovací video, které kampaň doprovází na YouTube.
Nejprodávanější bylinný likér na světě Jägermeister představil novou kampaň Nepřestávejte lovit koncem loňska. Využil k tomu sociální síť Instagram, na které na městskou komunity zacílil sérií videí a fotografií, které byly navzájem propojené prostřednictvím účtů vybraných influencerů. V první polovině letoška značka ukázala na brandovém eventu Noc lovců v pražské Kolbence nové ambasadory z oblasti umění, hudba a adrenalinových aktivit.
Komentáře