Vlastní tvorba
Jägermeister
Undercover Games
- Event
- 3987
Klient | Rémy Cointreau ČR |
---|---|
Značka | Jägermeister |
Obor | Alkoholické nápoje |
Producent alkoholického nápoje Jägermeister, firma Rémy Cointreau uspořádá akci Undercover Games, pro jejíž propagaci použije jako hlavní nosič sociální síť Snapchat - ta je založená na posílání jednorázových fotografií, viditelných jen nejvýš 10 vteřin po otevření. „Budeme pravděpodobně první značkou v České republice, která pro komunikaci svého eventu použije síť Snapchat, na kterém budeme potupně odtajňovat indicie k připravované akci,“ uvedla specialistka na digitální média v Rémy Cointreau Veronika Hromadová.
Cílem Undercover Games není zvýšit prodeje, ale snaha prohloubit vnímání značky jako inovátora, který dělá netradiční akce na netradičních místech, který dokáže vyvolat „šuškandu“ a pro návštěvníky připravit nezapomenutelný večer. Akce v režii firmy proběhne v pátek 25. dubna v Praze, jen tolik je známo na začátku. Startovním bodem kampaně je web www.undercovergames.cz, odkud si uživatelé mohou stáhnout aplikaci Snapchat pro Android či iOS a jejím prostřednictvím přijímat další indicie.
Akce bude propagována také přes Facebook, to doplní televizní a rádiové spoty a podlinková komunikace skrze opinion leadery.
"Chceme docílit toho, aby se lidé chtěli na Undercover Games dostat, být jejich součástí i přes to, že nebudou vědět, co je čeká, a aby si po jeho skončení řekli, že to byl nezapomenutelný zážitek,“ uvedl manažer značky pro Česko a Slovensko Stefan Motika. „Nechceme být značkou, která si dá logo na plakát, zalistuje produkt na barech a dál se nestará,“ dodal.
Komentáře