upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Jägermeister
Undercover Games

Klient Rémy Cointreau ČR
Značka Jägermeister
Obor Alkoholické nápoje

Producent alkoholického nápoje Jägermeister, firma Rémy Cointreau uspořádá akci Undercover Games, pro jejíž propagaci použije jako hlavní nosič sociální síť Snapchat - ta je založená na posílání jednorázových fotografií, viditelných jen nejvýš 10 vteřin po otevření. „Budeme pravděpodobně první značkou v České republice, která pro komunikaci svého eventu použije síť Snapchat, na kterém budeme potupně odtajňovat indicie k připravované akci,“ uvedla specialistka na digitální média v Rémy Cointreau Veronika Hromadová.

Cílem Undercover Games není zvýšit prodeje, ale snaha prohloubit vnímání značky jako inovátora, který dělá netradiční akce na netradičních místech, který dokáže vyvolat „šuškandu“ a pro návštěvníky připravit nezapomenutelný večer. Akce v režii firmy proběhne v pátek 25. dubna v Praze, jen tolik je známo na začátku. Startovním bodem kampaně je web www.undercovergames.cz, odkud si uživatelé mohou stáhnout aplikaci Snapchat pro Android či iOS a jejím prostřednictvím přijímat další indicie.

Akce bude propagována také přes Facebook, to doplní televizní a rádiové spoty a podlinková komunikace skrze opinion leadery.

"Chceme docílit toho, aby se lidé chtěli na Undercover Games dostat, být jejich součástí i přes to, že nebudou vědět, co je čeká, a aby si po jeho skončení řekli, že to byl nezapomenutelný zážitek,“ uvedl manažer značky pro Česko a Slovensko Stefan Motika. „Nechceme být značkou, která si dá logo na plakát, zalistuje produkt na barech a dál se nestará,“ dodal.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy