upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Büro128

Jeden svět
Hledám ji

Klient Jeden svět
Značka Jeden svět
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Režisér Marek Myšička

Česká televize začala v pondělí 10. února vysílat čtyři spoty propagující 16. ročník Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět. Jeho hlavním tématem je práce. Kampaň je proto založena na skutečných lidech, kteří hovoří o svém vztahu k práci, na první pohled však budí dojem, jako by mluvili o významné osobě svého života. Kromě televize se budou vysílat tři verze kinospotu.

Součástí kampaně jsou plakáty, které fotografoval Pavel Hejný. Všechny jsou k prohlédnutí na webu festivalu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy