Leo Burnett
Jeep
Dobrodružství je všude kolem
- Tisk
- 1110
Klient | Fiat Group |
---|---|
Značka | Jeep |
Obor | Auto moto |
Creative director | Richard Kolbe |
Account manager | Dagmar Mikšíková, Tereza Bulová |
Hlavním cílem kampaně značky Jeep je představit vlajkové modely značky a prostřednictvím partnerského programu motivovat potenciální zákazníky vozů Jeep Cherokee a Grand Cherokee k testovací jízdě. Vizuálním prvkem je maska vozu Jeep složená z komponentů, které jsou typické pro jednotlivé partnery.
Těmi jsou outdoorová značka The North Face, multifunkční areál Yard Resort, fitness klub Holmes Place, hotel a jezdecký klub Všetice a resort Čapí hnízdo. Kampaň probíhá i na slovenském trhu, kde se partnerského programu účastní bratislavský klub a restaurace Harley Saloon.
U každého z partnerů se zájemci mohou přihlásit na testovací jízdu a zároveň se tak dostat do slosování o hlavní výhru – zapůjčení jednoho z těchto modelů na víkend. Kampaň využívá flashové bannery a online videa na hlavních tuzemských webových portálech, podpořena je i POS materiály u partnerů.
Komentáře