upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Jeep
Dobrodružství je zábava

Dobrodružství je zábava
Klient Fiat Group
Značka Jeep
Obor Auto moto
Creative director Richard Kolbe
Account manager Dagmar Mikšíková, Tereza Bulová

Hlavním cílem kampaně značky Jeep je představit vlajkové modely značky a prostřednictvím partnerského programu motivovat potenciální zákazníky vozů Jeep Cherokee a Grand Cherokee k testovací jízdě. Vizuálním prvkem je maska vozu Jeep složená z komponentů, které jsou typické pro jednotlivé partnery.

Těmi jsou outdoorová značka The North Face, multifunkční areál Yard Resort, fitness klub Holmes Place, hotel a jezdecký klub Všetice a resort Čapí hnízdo. Kampaň probíhá i na slovenském trhu, kde se partnerského programu účastní bratislavský klub a restaurace Harley Saloon.

U každého z partnerů se zájemci mohou přihlásit na testovací jízdu a zároveň se tak dostat do slosování o hlavní výhru – zapůjčení jednoho z těchto modelů na víkend. Kampaň využívá flashové bannery a online videa na hlavních tuzemských webových portálech, podpořena je i POS materiály u partnerů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy