upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Brno na kole

Jezdím pro Brno
Jezdím pro Brno

Klient Magistrát statutárního města Brno
Značka Jezdím pro Brno
Obor Různé
Produkce Epicture
Režisér Luboš Ondráček
Web http://www.jezdimprobrno.cz/

Brněnský magistrát spustil v červenci kampaň Jezdím pro Brno, kterou se podle své oficiální zprávy "snaží podnítit obyvatele Brna ke změně dopravního chování". Středobodem projektu je stejnojmenný web, kde si lidé mohou podle tvůrců spočítat, co by jim přinesla doprava do práce nebo školy pomocí MHD, chůze, jízdního kola nebo auta. "Stačí zadat délku jedné cesty do práce a vaši hmotnost, a kalkulačka vám spočítá, kolik peněz vás bude stát doprava za celý rok a kolik pohybu si u toho dopřejete. Obecně je doprava autem nejdražší, chůze nebo jízda na kole zase nejzdravější,“ tvrdí mluvčí kampaně Michal Šindelář. Celou kampaň realizoval zapsaný spolek Brno na kole. Její rozpočet dělá podle Šindeláře 1,85 milionu Kč. 

Kampaň odstartovala 11. července videospotem, který podle tvůrců ukazuje, jak některé stresující situace při užívání auta vypadají komicky, když auto nahradíte jízdním kolem. Spot vznikl v brněnské produkci Epicture, režíroval ho Luboš Ondráček. Inspirací k němu se stala obdobná reklama z Nizozemska. Brněnský spot, který by se měl stát prvním z připravované série, zhlédlo podle tvůrců během prvních devíti hodin kolem 70.000 lidí a z Brna se rozšířil na Slovensko, do Polska i Rakouska. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy