upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Scholz & Friends

Jihlavanka Crema
Tradičně nebo nově, vždy poctivě

Klient Tchibo Praha
Mediální agentura Initiative Praha
Značka Jihlavanka Crema
Obor Nealkoholické nápoje
Produkce Armada Films
Režisér Tomáš Řehořek
Art director Tomáš Kopečný
Creative director Tomáš Kopečný
Copywriter Viktor Špála
Account manager Kamila Tehranian

V polovině května se rozběhla nová kampaň Tradičně nebo nově, vždy poctivě na podporu kávy Jihlavanka Crema. Ta je připravena pro ty, kteří vyhledávají jednoduchou přípravu instantní kávy a bohatou kávovou pěnu. 

Marketingová kampaň vychází z dlouhé, 160s filmové stopáže příběhu. Zahrnuje televizní spot, který poběží od května do srpna na stanicích Nova Group a Prima Group. Téma televizní kampaně bude využito i na POS materiálech při komunikaci v místech prodeje a v prezentaci v online prostředí a sociálních médiích (Facebook).

"V nové kampani jsme se rozhodli navázat na tradici klasického českého designu, zejména ikonického nábytku a interiérových doplňků. V příběhu se ocitáme v rodinné truhlářské dílně, kde se nejen dbá na tradice poctivé rukodělné práce, ale kde je prostor i pro nové nápady a inovace. Přesně tak totiž chceme, aby zákazník značku Jihlavanka vnímal," popsala manažerka značky Jihlavanka Anna Hořáková.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy