Scholz & Friends
Jihlavanka Crema
Tradičně nebo nově, vždy poctivě
- Televize
- 1066
Klient | Tchibo Praha |
---|---|
Mediální agentura | Initiative Praha |
Značka | Jihlavanka Crema |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Produkce | Armada Films |
Režisér | Tomáš Řehořek |
Art director | Tomáš Kopečný |
Creative director | Tomáš Kopečný |
Copywriter | Viktor Špála |
Account manager | Kamila Tehranian |
V polovině května se rozběhla nová kampaň Tradičně nebo nově, vždy poctivě na podporu kávy Jihlavanka Crema. Ta je připravena pro ty, kteří vyhledávají jednoduchou přípravu instantní kávy a bohatou kávovou pěnu.
Marketingová kampaň vychází z dlouhé, 160s filmové stopáže příběhu. Zahrnuje televizní spot, který poběží od května do srpna na stanicích Nova Group a Prima Group. Téma televizní kampaně bude využito i na POS materiálech při komunikaci v místech prodeje a v prezentaci v online prostředí a sociálních médiích (Facebook).
"V nové kampani jsme se rozhodli navázat na tradici klasického českého designu, zejména ikonického nábytku a interiérových doplňků. V příběhu se ocitáme v rodinné truhlářské dílně, kde se nejen dbá na tradice poctivé rukodělné práce, ale kde je prostor i pro nové nápady a inovace. Přesně tak totiž chceme, aby zákazník značku Jihlavanka vnímal," popsala manažerka značky Jihlavanka Anna Hořáková.
Komentáře