upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Raul, Weareginger

Jizerská 50
Můj osobní závod

Můj osobní závod
Klient Jizerská 50
Značka Jizerská 50
Obor Volný čas, rekreace, zábava, sport

Masový běh na lyžích Jizerská 50 zároveň mění svůj claim na Můj osobní závod a vyzývá k akci prostřednictvím hashtagu #prijmivyzvu. Novou identitu závodu vytvořila kreativní agentura Weareginger ve spolupráci s agenturou Raul, která je marketingovým parterem závodu. Nový vizuální styl Jizerské 50 zachycuje vybrané osobní příběhy. Představuje známé osobnosti z historie závodu, ale i běžné účastníky, kteří se stali jeho součástí. Prvních deset tváří vybrali tvůrci konceptu, při nadcházející 49. ČEZ Jizerské 50 se pak tváří plakátu bude moci stát každý, kdo se na start závodu postaví. „Na trati Jizerské 50 se potkávají amatéři, sportovní nadšenci i profesionálové. Jizerská 50 je závod pro všechny bez rozdílu věku, výkonnosti či zkušeností. Pro rozhodnutí postavit se na start má každý jinou motivaci, a to odráží nejrůznější osobní příběhy,“ tvrdí Jiří Laungpaul, kreativní ředitel a majitel Weareginger.

V případě nového konceptu nejde ale jen o nový vizuál, mění se celý komunikační styl. Kromě fotografie tvoří nezbytnou složku také běžecká stopa, která se objevuje i na dalších materiálech k Jizerské 50. „Chtěli jsme komunikaci Jizerské 50 zjednodušit a zároveň jí dát prvek, který se kromě loga prolne do všech materiálů. Volba padla na běžeckou stopu, jež je charakteristická a typická pro klasické běžecké lyžování,“ říká Petr Lešek, managing director Raulu. „Účastníci se s ní potkají všude – na webu, na startovních číslech, na merchandisingových předmětech, v navigaci na místě nebo také v televizní grafice. K novému vizuálnímu stylu vznikne speciální microsite, která mimo jiné přinese příběhy všech deseti nových tváří Jizerské 50.

Generálním partnerem Jizerské 50, které se účastní každoročně téměř 7.000 závodníků a kterou celosvětově sledují čtyři miliony televizních diváků, je Skupina ČEZ. K hlavním partnerům kromě Hervisu patří Volkswagen Užitkové vozy a Pojišťovna VZP.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy