upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Outbreak

Jobs.cz
Najděte si práci, do které se budete těšit

Klient LMC
Mediální agentura Fragile Media
Značka Jobs.cz
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce MasterFilm
Režisér Jan Látal

Pracovní portál Jobs.cz provozovatele LMC spustil rozsáhlou jarní kampaň z dílny agentury Outbreak. Kampaně běží v televizi, v outdooru a v online. Reklama by měla být nasazována ve všech médiích tak, aby odpovídala konkrétní situaci daného okamžiku, v níž se právě nachází příjemce reklamy.

"Kde to jen trochu šlo, navrhli jsme kampaň kontextově. V neděli večer tak můžete v televizi zaznamenat připomínku nedělní deprese před začínajícím pracovním týdnem, ve všední večer zase připomínku, že vyzvedáváte dítě ze školky jako poslední," tvrdí spolumajitel Outbreaku Ivo Laurin. Také online a venkovní reklama je podle něj časově cílená. "Třeba ráno vás zastihne banner Vstávání je snazší, když se máte kam těšit nebo po polední pauze zaznamenáte na internetu reklamu Cítit naplnění můžete i jindy než po obědě," uvádí příklady Laurin. CLV formáty umístěné na přestupních stanicích MHD podle něj nesou zase headline Občas musíte přestoupit, abyste se dostali šťastně do cíle. Také bigboardy na příjezdových trasách k městům a ke kancelářským centrům jsou kontextově zaměřené, a to na cestování do práce a z práce. "Proto uvidíte na příjezdech do Prahy například heslo Míříte správným směrem? nebo v blízkosti businesscenter Jezdíte do práce s radostí? či na jiných plochách spojení s řízením Své štěstí řídíte sami," popisuje kampaň splumajitel Outbreaku. Všechny reklamy vybízejí příjemce k tomu, zda nechce zvážit místo své současné pracovní pozice nové zaměstnání.

Kontexty byly podle Laurina ověřovány a doplňovány výzkumnou agenturou Simply5. Spoty režíroval Jan Látal v produkci MasterFilm. Online část kampaně naplánovala a realizuje agentura Fragile media.

Celkem kampaň tvoří 21 různých textových verzí outdooru na 734 plochách v Praze, Brně a Ostravě, 28 časově, zájmově i obecně cílených variant online bannerů a 11 základních online videí doplněných o dalších osm remarkentigových kreativ a čtyři televizní spoty. Online videa a bannery se zobrazují v definovaných časových úsecích tak, aby sdělení odpovídalo tomu, kde a v jakém čase se právě nachází jeho příjemce. Novinkami v mediaplánu jsou i video reklama na Instagramu a nestandardní formáty v RTB.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy