Outbreak
Jobs.cz
Udělej, co je důležitý
- Televize
- 1447
Klient | LMC |
---|---|
Značka | Jobs.cz |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Nomad Films |
Režisér | Daniel Konopáč |
Creative director | Martin Přikryl |
Provozovatel kariérních portálů LMC na sklonku roku 2017 rozjel novou kampaň pro svou značku Jobs.cz. "Kampaň jsme vystavěli na naléhání životních partnerů ke změně. Právě ti totiž vládnou pravděpodobně nejsilnější autoritou, pokud jde o promlování do duší nespokojených zaměstnanců," uvedl Aleš Křivánek z agentury Outbreak, která kampaň vytvořila. Spot běží v stopáži 60 vteřin v kinech, ve stopáži 40 vteřin v televizi a dál je využíván v desítkách formátů na Facebooku. Už od listopadu kampaň probíhá i v outdooru.
Komentáře