upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Dago

Jojo
Mixle Pixle

Mixle Pixle
Klient Nestlé
Značka Jojo
Obor Potraviny

Prodej bonbonů Jojo ve vybraných prodejnách Tesco nově podporuje regálové čelo s pohyblivým kruhem. Cílovou skupinou jsou mladé ženy. Povrch propagační instalace tvoří lycra, která pomáhá vytvořit dojem vzhledu sáčku na bonbony.

Zadání od klienta Nestlé pro firmu Dago, která se postarala o kreativitu, výrobu a instalaci, požadovalo vytvořit atraktivní regálové čelo, které bude akcentovat svět očima Jojo a bude využívat interaktivitu. „Zadání obsahovalo také určitá omezení. V prvé řadě jsme se museli obejít bez LCD obrazovky. Druhým limitem bylo necílit na děti,“ vysvětluje Martin Vorel z Daga. „U bonbónů Jojo cílíme na mladé ženy. Dobrovolně jsme se totiž zavázali omezit marketingovou komunikaci na děti, v případě cukrovinek pak na děti do 12 let vůbec necílíme,“ tvrdí Juraj Michajlov, marketingový manažer Nestlé.

Při návrhu čela chtěla firma Dago vzbudit dojem pohledu do „kotle“ plného ovocné šťávy různých barev a efektu docílit pomocí tubusu a plynulých barevných přechodů vytvořených naprogramovaným systémem LED diod. Na okrajích barevného disku jsou rozmístěny fragmenty příběhů dosažitelné s bonbony Jojo. „Bez kontaktu se zákazníkem svítí čelo zhruba na 60 % intenzity. Pohyb v blízkosti stojanu způsobí jeho rozsvícení na plnou intenzitu a zároveň postupné rozsvěcení částí příběhu, v nichž hrají roli jednotlivé druhy bonbónů Jojo,“ popisuje Martin Vorel. Kostra čela je pokryta polyuretanovou pěnou, na níž je natažena lycra.

Čelo regálu je součástí dlouhodobé strategie značky pro místa prodeje. V plánu je jeho nasazení na větší počet prodejen v Česku a na Slovensku.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy