Oliver
Kamali
Férová půjčka na několik dní
- Televize
- 6001
Klient | Home Credit |
---|---|
Značka | Kamali |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Soft Pillow |
Společnost Home Credit propaguje své krátkodobé půjčky Kamali novou reklamní kampaní. Ta startuje 14. srpna v televizi a online, 21. srpna pak v rádiích. "Snažili jsme se vytvořit chytlavý letní hit, který všem řekne, že máme nejlepší a nejférovější produkt na trhu krátkodobých půjček. Písnička, kterou si parta přátel zpívá v autě, je originální, snadno zapamatovatelný a maximálně srozumitelný způsob, jak informace lidem předat,“ věří Kateřina Cmerková, vedoucí oddělení brand managementu Home Creditu. Popěvek společně složili Ondřej Gregor Brzobohatý a Tomáš Roreček.
Vznikly tři verze spotů, všechny pod taktovkou režisérského dua Kasal & Navrátil v produkci Soft Pillow. Za kreativou kampaně stojí agentura Oliver. Ve dvou spotech si zahráli zaměstnanci Home Creditu, včetně ředitelky marketingu Jany Studničkové (v blond paruce). Spoty poběží na všech stanicích skupin Prima, Barrandov a Óčko. Rádiová část kampaně proběhne ve všech rádiích zastoupených společností Radiohouse.
Komentáře