Glanzer a Partner
Kaufland
Rybaření, houbaření
- Televize
- 2200
| Klient | Kaufland ČR |
|---|---|
| Mediální agentura | Medea |
| Značka | Kaufland |
| Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
| Produkce | Barletta Production |
| Režisér | Michael Baumbruck |
Obchodní řetězec Kaufland spustil dva nové reklamní spoty z dílny kreativní agentury Glanzer a Partner. Oba se inspirovaly oblíbenými českými aktivitami, tedy sbíráním hub a rybařením, a navazují na korporátní komunikaci, která má letos podobu kampaně Z lásky k Česku.
Oba třicetivteřinové spoty vznikly v produkční společnosti Barletta Production pod režijním vedením Michaela Baumbrucka a poběží do 4. listopadu v televizních stanicích Barrandov, Prima, Nova a Česká televize. K vidění bude spot také na firemním kanálu YouTube a facebookovém profilu Kauflandu.

Komentáře