upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Feel Concepts

Kaufland
Schöne Velikonoce

Klient Kaufland Česká republika
Mediální agentura Medea
Značka Kaufland
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Produkce SwitchboardFilms
Režisér Petr Čtvrtníček
Copywriter Martin Marušinec, Filip Matějka

Na apríla pouští obchodní řetězec Kaufland do světa svůj netradiční velikonoční pozdrav, jehož pojetí se vymyká dosavadní ucelené korporátní komunikaci, která se letos nese v duchu kampaně Z lásky k Česku. Pod režijním vedením Petra Čtvrtníčka Kaufland říká, že má sice německé jméno, ale české srdce.

„I přes náš německý název se považujeme za českou společnost. Dlouhodobě spolupracujeme s českými dodavateli a pěstiteli, vážíme si našich českých zákazníků a rádi nabízíme české výrobky. Ctíme i české tradice, které mohou být pro cizince - nadneseně řečeno - exotické,“ uvedl Michael Šperl, tiskový mluvčí Kauflandu.

Spot o délce 90 sekund bude v televizi ke zhlédnutí výhradně 1. dubna mezi 19. a 22. hodinou na stanicích Barrandov, Prima a Nova. Jinak bude spot k nalzeneí na Facebooku a YouTube.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy