Feel Concepts
Kaufland
Schöne Velikonoce
- Televize
- 2564
Klient | Kaufland Česká republika |
---|---|
Mediální agentura | Medea |
Značka | Kaufland |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Produkce | SwitchboardFilms |
Režisér | Petr Čtvrtníček |
Copywriter | Martin Marušinec, Filip Matějka |
Na apríla pouští obchodní řetězec Kaufland do světa svůj netradiční velikonoční pozdrav, jehož pojetí se vymyká dosavadní ucelené korporátní komunikaci, která se letos nese v duchu kampaně Z lásky k Česku. Pod režijním vedením Petra Čtvrtníčka Kaufland říká, že má sice německé jméno, ale české srdce.
„I přes náš německý název se považujeme za českou společnost. Dlouhodobě spolupracujeme s českými dodavateli a pěstiteli, vážíme si našich českých zákazníků a rádi nabízíme české výrobky. Ctíme i české tradice, které mohou být pro cizince - nadneseně řečeno - exotické,“ uvedl Michael Šperl, tiskový mluvčí Kauflandu.
Spot o délce 90 sekund bude v televizi ke zhlédnutí výhradně 1. dubna mezi 19. a 22. hodinou na stanicích Barrandov, Prima a Nova. Jinak bude spot k nalzeneí na Facebooku a YouTube.
Komentáře