Vlastní tvorba
Kaufland
Z lásky k Česku / Čechomor
- Televize
- 11855
Klient | Kaufland Česká republika |
---|---|
Značka | Kaufland |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Srdce v barvách trikolory, slogan Z lásky k Česku a píseň skupiny Čechomor Tady jsem doma jsou základní atributy nové kampaně obchodního řetězce Kaufland Česká republika. Ta stojí na obrazech z české krajiny a doprovází ji právě píseň, kterou Čechomor vytvořil přímo pro reklamu Kauflandu.
„Hlavní sdělení kampaně jsou posílit vnímání naší firmy jako obchodního řetězce, který se i přes svůj německý název považuje za český, zdůraznit, že dlouhodobě spolupracujeme s českými dodavateli a upozornit na širokou nabídku českých výrobků,“ uvedl mluvčí Kauflandu Michael Šperl.
Kampaň startuje 25. září, její součástí jsou televizní spoty a inzerce v tištěných i online médiích. Vizuál a hlavní grafické prvky doplní také současnou podobu zákaznických novin Kauflandu, objeví se v prodejnách, na webových stránkách a Facebooku. Motto Z lásky k Česku bude hrát roli rovněž v akcích a soutěžích pro zákazníky.
Komentáře