Symbio Digital
Kávovary Saeco
Chvilka pro dokonalý šálek kávy
- Online
- 1659
Klient | Philips Česká republika |
---|---|
Mediální agentura | Symbio Digital |
Značka | Kávovary Saeco |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Produkce | Symbio Digital |
Copywriter | Denisa Lešková |
Grafika/ilustrace | Narn Badmaev |
Fotograf/ka | Václav Krbůšek |
Account manager | Vojtěch Šmíd; kodér: Jiří Váňa |
Web | http://www.saeco-espresso.cz/ |
Značka plně automatických kávovarů Saeco patřící do koncernu Philips navazuje na aktivační kampaň Chvilka pro dokonalý šálek kávy druhou částí, ve které podpoří budování dlouhodobého vztahu se získanými fanoušky. Do komunikace na Facebooku a v dalších online kanálech proto zapojí čtyři výrazné osobnosti, které se s fanoušky Saeco podělí o svůj inspirativní pohled na svět kávy.
Ambasadory pro první fázi kampaně se stali designéři Kristina Ambrozová a Adam Tureček ze studia aakk forever, přední český odborník na kávu a majitel sítě kaváren Daniel Kolský a také spisovatel a publicista Jaroslav Balvín, který speciálně pro facebookový profil Saeco vytváří krátké povídky s kávou v hlavní roli.
Komentáře