Symbio Digital
Saeco
Interaktivní fotoalbum
- Online
- 3032
Klient | Philips Česká republika |
---|---|
Značka | Saeco |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Produkce | Symbio Digital; Jan Pažin |
Art director | Motion Art Director: Václav Krbůšek; Video and Photo Editor: Marek Štolún |
Creative director | Idea maker: Martin Svetlík, Tomáš Hrábek |
Copywriter | Vojtěch Urbánek |
Grafika/ilustrace | Alena Janíčková, Narn Badmaev |
Account manager | Barbora Quastová; Project Manager: Vojtěch Šmíd |
Programátor | Back-end Developer: Ondřej Macoszek; Front-end Developer: Pavel Šuraba; UX Designer: Jakub Zábran |
Značka automatických kávovarů Saeco patřící do koncernu Philips vytvořila s agenturou Symbio Digital online kampaň na podporu svého modelu Incanto. Její součástí je i interaktivní fotoalbum na Facebooku, v němž si uživatelé mohou přehrát krátký film pomocí nativní funkce Facebooku. „Facebook má spoustu funkcí, které vlastně nikdo nepoužívá – třeba posouvání fotek ve fotoalbu klávesami J a K. A nás napadlo použít právě obyčejné fotoalbum jako ovládací platformu pro stop-motion animaci, kterou si můžete přehrát klávesou J – jako jednoduše,“ vysvětluje Tomáš Hrábek, creative strategist Symbia. Ovládání filmu jednou klávesou má evokovat schopnost kávovaru připravit jakýkoli typ kávy stiskem jednoho tlačítka.
Stejný princip pak agentura použila i v dalším formátu – interaktivním videu na YouTube, které uživatelé najdou na kampaňové microsite a mohou ho rovněž ovládat klávesou J. Ta má v přehrávači YouTube nativní funkci posunu videa o 10 vteřin zpět. Součástí microsite jsou i produktové informace, edukační videa a třídílný průvodce správným výběrem kávovaru. Stránka má podporu v podobě bannerové kampaně a kampaně na sociálních sítích.
Komentáře