upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Saeco
Interaktivní fotoalbum

Klient Philips Česká republika
Značka Saeco
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Produkce Symbio Digital; Jan Pažin
Art director Motion Art Director: Václav Krbůšek; Video and Photo Editor: Marek Štolún
Creative director Idea maker: Martin Svetlík, Tomáš Hrábek
Copywriter Vojtěch Urbánek
Grafika/ilustrace Alena Janíčková, Narn Badmaev
Account manager Barbora Quastová; Project Manager: Vojtěch Šmíd
Programátor Back-end Developer: Ondřej Macoszek; Front-end Developer: Pavel Šuraba; UX Designer: Jakub Zábran

Značka automatických kávovarů Saeco patřící do koncernu Philips vytvořila s agenturou Symbio Digital online kampaň na podporu svého modelu Incanto. Její součástí je i interaktivní fotoalbum na Facebooku, v němž si uživatelé mohou přehrát krátký film pomocí nativní funkce Facebooku. „Facebook má spoustu funkcí, které vlastně nikdo nepoužívá – třeba posouvání fotek ve fotoalbu klávesami J a K. A nás napadlo použít právě obyčejné fotoalbum jako ovládací platformu pro stop-motion animaci, kterou si můžete přehrát klávesou J – jako jednoduše,“ vysvětluje Tomáš Hrábek, creative strategist Symbia. Ovládání filmu jednou klávesou má evokovat schopnost kávovaru připravit jakýkoli typ kávy stiskem jednoho tlačítka.

Stejný princip pak agentura použila i v dalším formátu – interaktivním videu na YouTube, které uživatelé najdou na kampaňové microsite a mohou ho rovněž ovládat klávesou J. Ta má v přehrávači YouTube nativní funkci posunu videa o 10 vteřin zpět. Součástí microsite jsou i produktové informace, edukační videa a třídílný průvodce správným výběrem kávovaru. Stránka má podporu v podobě bannerové kampaně a kampaně na sociálních sítích.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy