upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Hannah
Kdykoli, kamkoli, kudykoli

Klient Hannah
Značka Hannah
Obor Oblečení, móda
Fotograf/ka Jakub Cejpek
Filmmaker Jan Žůrek

Společnost Hannah vyrábějící outdoorové oblečení spustila pro letošní letní sezónu televizní kampaň se spoty, ve kterých účinkují její zaměstnanci. Kampaň běží vedle kanálů skupiny FTV a Nova i na prodejnách Hannah, Rock Point, v outdooru na CLV a LCD a on-line.

"Snažili jsme se o to, aby byly záběry autentické a aby všichni, kteří oblečení a další produkty Hannah ve spotu prezentují, naše zboží znali a dokázali tak předat svou vlastní zkušenost," uvedl Martin Kalaš, marketingový manažer Hannah. Ve videích jsou tak namísto profesionálních herců lidé z týmu marketingového a produktového oddělení. Spoty se natáčely u italského jezera Lago di Garda s týmem z agentury Czech Promotion, filmmakerem Janem Žůrkem a fotografem Jakubem Cejpkem.

Televizní kampaň doplňuje i komunikace na sociálních sítích (Facebook, Instagram), která je intenzivnější než v předchozích letech a společnost do ní investuje více financí. "Změnou je i cílová skupina – snažíme se zasáhnout nejen sportovce, ale i širokou veřejnost. Cílíme například na rodiny, protože v našem produktovém portfoliu se zaměřujeme také na ně a najdou u nás vybavení i pro své děti," uvedl marketingový manažer společnosti Hannah.

I v letošním roce navíc Hannah pokračuje s aplikací, tentokrát s názvem Expedice 8000. "Pod heslem Vyšlápni si českou osmitisícovku jsme připravili aplikaci pro širokou veřejnost, která dává tipy na výlety a výšlapy po celé České republice a její uživatelé navíc mohou vyhrát hodnotné ceny z našeho sortimentu," představil aplikaci Kalaš.

Další kampaň bude společnost realizovat i na podzim a v zimě, s cílem přiblížit zimní kolekci 2017/2018.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy