Momentum, Sport Invest
Kinder
Poznáte hvězdy zítřka?
- Televize
- 4583
Klient | Ferrero Česká |
---|---|
Značka | Kinder |
Obor | Potraviny |
Fotograf/ka | Tomáš Třeštík |
Rychlobruslařka Martina Sáblíková, vodní slalomářka Jana Dukátová, střelkyně Zuzana Rehák Štefečeková, kanoista Martin Fuksa a fotbalisté Pavel Kadeřábek a Petr Mrázek se stali ambasadory aktuální kampaně značky čokolád Kinder společnosti Ferrero Česká s názvem Poznáte hvězdy zítřka? V rámci této kampaně se na obalech limitované edice Kinder čokolády objeví jejich dětské tváře. Souběžně s celým projektem organizuje značka i soutěž, v níž značka hledá 10 sportovně aktivních dětí, které se budou moci setkat se svými sportovními vzory. Nové "hvězdy zítřka" bude Ferrero hledat od září do listopadu 2016 formou online hlasování na sociálních sítích, kde bude mít svůj hlas i zmíněná šestice ambasadorů. Spolupráci s nimi navázala firma prostřednictvím sportovně-marketingové agentury Sport Invest, která je zastupuje. Vlastní kampaň připravovala agentura Momentum ze skupiny McCann, nafotil ji Tomáš Třeštík.
V průběhu celé soutěže se na sociálních sítích začnou postupně objevovat videa ambasadorů, která by je měla představit tak, jak vypadali v dětském věku. Projekt má podle Ferrera ukázat dětem, že se sportem mohou začít úplně kdykoliv a kdekoliv. „Díky vrcholovým sportovcům můžeme inspirovat děti a teenagery a podpořit je v tom, že se třeba jednou mohou stát skutečnými sportovci,“ tvrdí marketingová ředitelka Ferrera Jana Špačková. Dalším cílem je zvýšit dětskou spotřebu čokolád Kinder.
Kampaň je součástí dlouhodobého projektu Kinder Face Promo a předcházely jí už kampaně Staň se tváří Kinder čokolády a Každé dítě může být superstar! Ferrero ji podporuje reklamou v online médiích, na sociálních sítích i prostřednictvím televizních spotů.
Komentáře