Leo Burnett
Kooltherm
Kooltherm K5
- Tisk
- 978
Klient | Kingspan Insulation |
---|---|
Značka | Kooltherm |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Creative director | Richard Kolbe, David Broder |
Firma Kingspan, producent izolací, najala pro přípravu své kampaně v několika evropských zemích agenturu Leo Burnett Praha. Prvním produktem spolupráce je tuzemská kampaň na nový produkt, izolaci Kooltherm K5. Postupně se objeví v Česku, na Slovensku, Polsku, Francii a severských zemích.
Cílem kampaně je zvýšit povědomí jak o mateřské značce Kingspan, tak o Koolthermu mezi hlavní cílovou skupinou, kterou jsou primárně architekti, projektanti a stavební firmy. Jeho aktuální znalost mezi cílovou skupinou v kontextu evropského trhu je totiž nízká.
Klíčovým prvkem kreativního konceptu je vymezení se oproti klišé, která jsou typická pro standardní izolační materiály (polystyren, minerální vlna), které jsou architekti zvyklí běžně používat, tzn. tloušťka použité izolace, složitá architektonická řešení nebo výsledné množství světla v interiéru při použití těchto standardních materiálů.
Vzhledem k charakteru kampaně bude součástí kampaně tisková inzerce v oborových mediích, direct mailing mířící na architekty a projektanty a bannerová kampaň na oborových webech. Online část kampaně vznikla ve spolupráci s brněnskou digitální agenturou Adbros.
Komentáře