Triad Advertising
Kingswood
Krasozimění
- Online
- 1125
Klient | Plzeňský prazdroj |
---|---|
Značka | Kingswood |
Obor | Alkoholické nápoje |
Cider Kingswood se v nové reklamě inspiroval videospoty využívajícími ASMR (autonomous sensory meridian response), která přinášejí relaxaci pomocí sluchových vjemů. Nový spot tak má navodit pocity radosti a uvolnění. Reklama přináší návod na to, jak si s Kingswoodem užít radosti zimy díky rituálu Krasozimění. Ve spotech žena provází rituálním odpočinkem v teple domova. V první části ukazuje, jak připravit horký Kingswood Spiced Apple. Druhé video, dokonce téměř dvanáctiminutové, má formu mluveného slova. Průvodkyně v něm pije cider a tlumeným hlasem předčítá povídku z knížky.
"Videa se inspirují YouTube trendem zvaným ASMR. Jde o příjemný pocit mravenčení na hlavě a horní části těla, vyvolaný smyslovým podnětem. V případě spotů Kingswoodu jde o pečlivě nasnímaný a zpracovaný zvuk a sugestivní práci s kamerou," uvedl kreativní ředitel agentury Triad, Matouš Fridrich. Nahrávání pod produkční taktovkou SilencioFX probíhalo s pomocí binaurální techniky, při které poloha mikrofonů odpovídá poloze uší na lidské hlavě, a tak se při poslechu ze sluchátek přenáší iluze 3D zvuku.
Komentáře