upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Triad Advertising

Kingswood
Někdo to rád suché

Klient Plzeňský Prazdroj
Značka Kingswood
Obor Nealkoholické nápoje

Nová "suchá" varianta cideru Kingswood odstartovala obsahovou kampaň cílenou primárně na sociální síť facebook. Ke komunikaci využívá tzv. suchého humoru, který je připravován ve spolupráci se skupinou Underground Comedy, zaměřené na lokální stand-up představení, jež pořádá v Praze a Brně. Kreativu a exekuci kampaně má na starosti společnost Triad Advertising.

Cílem digitální kampaně je představit novinku Kingswood Dry a komunikačně ji odlišit od klasického cideru  Kingswood. "Je sušší a suchý kavárenský humor k němu patří," říká Veronika Horáková, senior brand manažerka značky Kingswood.

Základem komunikace je třicet "velmi suchých" anekdot (animovaných či statických), které budou postupně odhalovány na facebook stránce Kingswoodu. Ve všech hrají hlavní roli jablka.Dalším krokem bude edice Dry Underground Comedy. "V létě si navíc odvážlivci mohou stand-up comedy vyzkoušet na vlastní kůži během festivalů, kde bude mít Kingswood svoji letní zahradu," popisuje Matouš Fridrich, vedoucí kreativního týmu agentury Triad Advertising.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy