Triad Advertising
Kingswood
Někdo to rád suché
- Online
- 1210
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Kingswood |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Nová "suchá" varianta cideru Kingswood odstartovala obsahovou kampaň cílenou primárně na sociální síť facebook. Ke komunikaci využívá tzv. suchého humoru, který je připravován ve spolupráci se skupinou Underground Comedy, zaměřené na lokální stand-up představení, jež pořádá v Praze a Brně. Kreativu a exekuci kampaně má na starosti společnost Triad Advertising.
Cílem digitální kampaně je představit novinku Kingswood Dry a komunikačně ji odlišit od klasického cideru Kingswood. "Je sušší a suchý kavárenský humor k němu patří," říká Veronika Horáková, senior brand manažerka značky Kingswood.
Základem komunikace je třicet "velmi suchých" anekdot (animovaných či statických), které budou postupně odhalovány na facebook stránce Kingswoodu. Ve všech hrají hlavní roli jablka.Dalším krokem bude edice Dry Underground Comedy. "V létě si navíc odvážlivci mohou stand-up comedy vyzkoušet na vlastní kůži během festivalů, kde bude mít Kingswood svoji letní zahradu," popisuje Matouš Fridrich, vedoucí kreativního týmu agentury Triad Advertising.
Komentáře