Addict
Kingswood
Neskutečný
- Televize
- 1225
Klient | Kingswood |
---|---|
Značka | Kingswood |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Stink |
Režisér | Daniel Bird |
Jablečný cider Kingswood zahájil novou reklamní kampaň. Natočil reklamní spot, kde je hlavní postavou dřevěná loutka z dílny Martina Peče. Ta se nejprve ve světě Kingswood postará o výrobu cideru a pak se změní ve svou vlastní živou předlohu – barmana, který čepuje cider připravený z různých odrůd nejšťavnatějších jablek. Styl natáčení v sobě kombinuje techniku stop-motion, při které jsou objekty mezi jednotlivými snímky ručně posouvány, s prvky klasického hraného filmu (live action) a makrozáběry produktu. Spot z dílny kreativní agentury Addict natáčela Stink Production, o postprodukci se postaralo studio UPP. Režii obstaral Daniel Bird. K vidění je na YouTube kanálu Kingswood.
Na televizní spot navazuje také outdoorová kampaň, která bude pracovat s tzv. živým ciderem. Kampaň pak bude probíhat i na sociálních sítích. Součástí je také spolupráce s knihkupectvím Dobrovský. Každý čtenář zde totiž k nákupu knihy dostane cider Kingswood zdarma. Změn se dočkal i design obalů. "Pro letošní rok jsme připravili nový prémiovější vzhled lahví, plechovek i sekundárních balení našich ciderů. Zároveň jsme poupravili portfolio našich variant – při výběru se tedy můžete rozhodovat podle toho, jestli upřednostňujete chuť kyselejších zelených jablek (Dry) nebo raději sladších červených (Sweet Rosé). Pakliže preferujete zlatou střední cestu, sáhněte po variantě Original," uvedla marketingová manažerka Veronika Hořáková.
Komentáře