Triad Advertising
Kingswood
#piknikujeme
- Online
- 1347
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Kingswood |
Obor | Alkoholické nápoje |
Značka ciderů Kingswood spustila letní „putovní“ kampaň s názvem #piknikujeme. Cílem je najít nejlepší pikniková místa, a to nejen v České republice, ale i v zahraničí. Kampaň připravuje agentura Triad Advertising společně s internetovým knihkupectvím Martinus.cz.
Začátkem července rozeslal Kingswood 25 vybraným influencerům a bloggerům piknikové koše s pochutinami a knihami. Každý koš má své specifické jméno, které je zvoleno podle jedné z odrůd jablek. Jakmile se dočasný majitel košíku přihlásí pomocí instagramu a hashtagů #piknikujeme #kosJMENO, je jeho pozice společně s fotografií zanesena do piknikové mapy. O koš se pak může kdokoliv přihlásit a poslat ho tak dál na cesty.
„Piknik je skvělá věc. Často se však potýkáme s tím, že nevíme, kam vyrazit. Doufám, že se toto díky #piknikujeme košíkům změní a najdeme dostatek krásných míst,“ tvrdí brand manažer Paul Reason z Kingswoodu.
„Celá aktivace probíhá hlavně na Instagramu, na který vodíme fanoušky také z Facebooku,“ řekl Matouš Fridrich, šéf kreativního týmu agentury Triad Advertising.
Komentáře