SYMBIO
KitKat
Mistrovství světa v pauzování
- Online
- 1246
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | KitKat |
Obor | Potraviny |
KitKat v nové kampani posouvá svůj tradiční claim na další úroveň. Po Dej si pauzu, dej si KitKat přichází s Mistrovstvím světa v pauzování, na kterém staví celoroční komunikaci. Koncept i exekuci kampaně připravila agentura Symbio. Kampaň je k vidění na sociálních sítích KitKat (Facebook), YouTube, Streamu, v bannerových pozicích Seznamu a v síti multikin CineStar. První fáze potrvá do konce dubna, druhá vlna se chystá na září 2018.
Vizuální koncept staví na kontrastním propojení akčního střihu, wrestlingové stylizace a profesionálního odpočívání, tedy "pauzování". Symbio připravilo video, které spolu s facebookovou soutěží uzavře první fázi. V něm se odehraje Mistrovství světa v pauzování, kde se proti sobě postaví "dva nejlepší pauzéři světa", kteří zápasí v umění relaxu, například ve dvojitém zívnutí.
Cílem je posílení image značky a zároveň i představení novinky KitKat Peanut Butter. "Kromě reache se zaměřujeme také na zvýšení engagementu na sítích, připravujeme hned několik aktivací pro fanoušky KitKat," uvedla account manager Symbia Veronika Vimmerová.
Komentáře