upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

SYMBIO

KitKat
Mistrovství světa v pauzování

Klient Nestlé
Značka KitKat
Obor Potraviny

KitKat v nové kampani posouvá svůj tradiční claim na další úroveň. Po Dej si pauzu, dej si KitKat přichází s Mistrovstvím světa v pauzování, na kterém staví celoroční komunikaci. Koncept i exekuci kampaně připravila agentura Symbio. Kampaň je k vidění na sociálních sítích KitKat (Facebook), YouTube, Streamu, v bannerových pozicích Seznamu a v síti multikin CineStar. První fáze potrvá do konce dubna, druhá vlna se chystá na září 2018.

Vizuální koncept staví na kontrastním propojení akčního střihu, wrestlingové stylizace a profesionálního odpočívání, tedy "pauzování". Symbio připravilo video, které spolu s facebookovou soutěží uzavře první fázi. V něm se odehraje Mistrovství světa v pauzování, kde se proti sobě postaví "dva nejlepší pauzéři světa", kteří zápasí v umění relaxu, například ve dvojitém zívnutí.

Cílem je posílení image značky a zároveň i představení novinky KitKat Peanut Butter. "Kromě reache se zaměřujeme také na zvýšení engagementu na sítích, připravujeme hned několik aktivací pro fanoušky KitKat," uvedla account manager Symbia Veronika Vimmerová

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy