SYMBIO
KitKat
Přidej si pauzu
- Online
- 1274
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | KitKat |
Obor | Potraviny |
K uvedení nového složení tyčinky KitKat na trh připravila společnost Nestlé ve spolupráci s agenturou Symbio kampaň s názvem Přidej si pauzu. Její součástí je hero video, několik navazujících kratších videí a facebooková kampaň. Ve videích i na Facebooku nekompromisní kouč nevědomky poodhaluje temnou stránku úspěchu za každou cenu.
"Dnešní doba je hodně orientovaná na výkon, efektivitu a úspěch za každou cenu. Jako bychom zapomínali odpočívat a užívat si radostí života. Do toho všeho na nás číhají zákeřní koučové životního úspěchu se svými motivačními videi a citáty. Trochu jsme si z nich vystřelili a ukázali, že přidat si pauzu – třeba s novou tyčinkou KitKat – může být vlastně docela dobrý nápad," říká ke konceptu copywriter a idea maker Symbia Vojtěch Urbánek.
Komentáře