upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Klenoty Aurum
Náš klenot / Jaromír Jágr

Klient Klenoty Aurum
Značka Klenoty Aurum
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Fotograf/ka Braňo Šimončík

Hokejista Jaromír Jágr se stal hlavním hrdinou československé kampaně sítě značkových obchodů se šperky a hodinkami Klenoty Aurum, kterou vlastní Rony Lauri. Jágr pózuje na fotografiích pořízených slovenským fotografem Braňo Šimončíkem, jež provází slogan Náš klenot

"Focení bylo rychlejší než s modelkami, všechny fotografie vznikly během jednoho dne," tvrdí marketingová ředitelka společnosti Klenoty Aurum Tereza Kupcová. Pro Jágra se firma rozhodla údajně proto, že chtěla změnu a po kampaních s českými topmodelkami chtěla obsadit muže.

Fotilo se ve filmovém ateliéru na Miami v inhouse produkci Klenotů Aurum. Styling snímků měla na starosti Lenka Kermes, doprovodné PR aktivity Eva Jasanovská a Ida Křížová. Kampaň běží na megaboardech, v tisku, v online médiích a formou POS materiálů.

Čtyřiačtyřicetiletý Jágr není v reklamě žádný nováček. V první reklamě se objevil už před 22 lety, kdy v televizním spotu propagoval kola Olpran. Následovala reklama soutěžní hry Bingo, žvýkaček Bubble Tape, Sportky a řady dalších značek. Letos v zimě se o něm hodně psalo v souvislosti s jeho "faux-pas", když se na svých sociálních profilech pochlubil snímkem s iPhonem, přestože byl tváří konkurenční značky Huawei. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy