upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Lowe Praha

Knorr
Výtečná polévkárna

Klient Unilever ČR
Značka Knorr
Obor Potraviny

Z interního průzkumu výrobce rychloobrátkového zboží Unilever vyplynulo, že 70 % spotřebitelů nejí ani nevaří polévky z pytlíku. V očích široké veřejnosti tak stále mají tyto instantní pokrmy stigma něčeho podřadného. Unilever proto vyzkoušel servírovat je jinak, aniž by konzumenti věděli, že jde o pytlíkové polévky.

Tvůrci experimentu vytvořili fiktivní restauraci nazvanou Výtečná polévkárna. Ta působila dojmem reálné restaurace – měla svůj design, logo i web. Výtečnou polévkárnu podpořil web pro rozvoj jídla DámeJídlo.cz, přes který si lidé mohli objednávat polévku přímo do práce nebo domů. „V pronajaté restauraci jsme připravili krémové polévky Knorr ze sáčku a dozdobili jsme je čerstvými surovinami,“ popsala Karolína Pospíšilová, brand manažerka Knorru. Kuchař k polévce navíc vždy přibalil i bagetku a lžíci, aby jídlo dostalo punc plnohodnotného oběda.

V rámci dvoutýdenního experimentu, který začal 22. května, rozvezli kurýři 100 polévek připravených z pytlíku. Zákazníci vždy dostali spolu s polévkou také dotazník spokojenosti, který vyplnili a následně odeslali e-mailem. Výsledky podle firmy potvrdily zažité předsudky – většina lidí (91 %) projevila spokojenost, polévka jim chutnala a přes 80 % z nich by si ji objednalo znovu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy