upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Kofila
Jak si nejlépe vychutnat kávu?

Klient Nestlé Česko
Značka Kofila
Obor Potraviny
Produkce Punk Film
Režisér Jan Zajíček

Potravinářská společnost Nestlé Česko uvádí novou reklamní kampaň na tyčinku Kofila, jejímž cílem je představit Kofilu coby "kávu v čokoládě". Komunikace proto odkazuje k faktu, že Kofila je čokoládovou tyčinkou obsahující skutečnou kávu. Mění se cílová skupina produktu, namísto mládeže se nově zaměřuje na ženy od 25 do 39 let.

Reklama vznikla pod vedením manažerky značky Kofila Zuzany Spurné, vytvořila ji agentura Zaraguza. Základ kampaně má tvořit video s virálním potenciálem, které režíroval Jan Zajíček v produkci Punk Film. Video doplňuje bannerová kampaň a sampling.

"Na základě podrobných spotřebitelských průzkumů jsme oproti předchozím rokům redefinovali cílovou skupinu. Opouštíme od mládeže, pro kterou máme v našem portfoliu jiné značky. Nově se zaměřujeme na ženy ve věku od 25 do 39 let, které žijí různorodý a hektický život, ale přesto si umí udělat chvilku. Uvidíme, jak se tato změna osvědčí, nicméně jsme přesvědčeni, že bude patřit do dlouhodobé strategie značky," uvádí korporátní manažerka Nestlé Andrea Brožová.

Kampaň poběží od 12. května do 19. června, primárně v online médiích, především na Facebooku a YouTube, doplněná výraznou instore vizibilitou.

Nestlé dále vyhlásila 14. června výsledky jednokolové soutěže pro grafické designéry na návrh obalu této tyčinky. Soutěž vyhrála ilustrátorka Kateřina Kynclová. Vítězný návrh se objeví na limitované edici v odhadovaném počtu dva miliony kusů.

Garantem a organizátorem soutěže byla organizace Czechdesign, dlouhodobě prosazující design do praxe. V odborné porotě zasedl grafický designér Aleš Najbrt, kurátorka a teoretička grafického designu Iva Knobloch, manažerka Czechdesignu Jana Vinšová a zástupci Nestlé Česko. Soutěže se mohl zúčastnit každý grafický designér, ilustrátor, malíř, student na vysoké či vyšší odborné umělecko-průmyslové škole starší 18 let či designové studio působící v Česku a na Slovensku. Účast v soutěži byla zdarma.

Výsledky soutěže byly vyhlášeny u příležitosti retrospektivní výstavy Zdenka Rykra v Národní galerii v Praze. Autor vítězného návrhu obdrží jednorázovou odměnu 70.000 Kč. Autorovi návrhu, který se umístí na druhém místě, náleží odměna 20.000 Kč a autor návrhu na třetím místě získá odměnu 10.000 Kč. 

Kynclová studovala ilustraci a grafiku na pražské Vysoké škole umělecko-průmyslové, věnuje se mimo jiné portrétům a kresbám pro potisk porcelánu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy