upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCoy & Partner, Zaraguza

Kofila
Staň se součástí něčeho velkého

Klient Nestlé
Značka Kofila
Obor Potraviny
Režisér Petr Kout

Projekt Staň se součástí něčeho velkého na podporu tyčinky Kofila od značky Orion odstartoval v létě na hudebních festivalech Benátská noc, Sázavafest, Hip Hop kemp, České Hrady Veveří a Bouzov, Grape festival, Beša music fest a Uprising Reggae festival. Každý návštěvník stánku Kofila mohl ochutnat vychlazenou tyčinku Kofila nebo novinku Kofila Latte či natočit vzkaz vzkaz do Kofilomatu, speciálního přístroje v designu tyčinky Kofila. Ti, kdo nahráli vzkaz, získali možnost stát se součástí videoklipu Kofila.

Videoklip nyní bude vysílat televize Óčko, síť multikin Cinestar před vybranými filmy a objeví se na vybraných autobusových linkách Student Agency v Česku a na Slovensku. Na letní festivalovou část v současnosti navazuje Kofila s komunikací cílenou na studenty vysokých škol a návštěvníky vybraných kin v Česku a na Slovensku.

Autorem kreativního konceptu je agentura McCoy & Partner, která celý projekt i realizovala. Jeho digitální část má na starosti agentura Zaraguza.

Kofila v červnu také začala komunikovat na Facebooku. Každý, kdo nahrál na festivalu svůj vzkaz, mohl své video najít, sdílet, ale také sbírat hlasy, aby se dostal do finálního klipu. Vznikla aplikace Kofilart, jež inspiruje k jednoduchému vytvoření uměleckého díla společně s přáteli. Současně se v této aplikaci hraje o ceny.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy