WMC Grey
Kofola
KFL - Leoprd a VVrk
- Televize
- 7468
Klient | Kofola Československo |
---|---|
Značka | Kofola |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Web | https://www.replysuj.cz |
App Store | https://itunes.apple.com/us/app/kflgram/id1229100407?l=cs&ls=1&mt=8 |
Google Play | https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.kofola.kflgram |
Se začátkem května spustila Kofola novou kampaň na takzvané impulzivní formáty, tedy plechovky a půllitrové lahve. Jejími hrdiny jsou odložené hračky, které dostaly druhou šanci žít a vypořádávají se s ní po svém – nedokonale. Jmenují se Leoprd a Vvrk, mluví ve zkratkách a kampaň s nimi vytvořila agentura WMC Grey. Nahradila tak koncept Fofoly a šišlavého psa Ftefana od agentury Zaraguza.
WMC Grey v sérii deseti vtipných spotů zaměřených především na teenagery představuje příchutě Černý rybíz ("črn rbz v plch") a Malina (mlna ve flšk"). Dva spoty upozorňují i na projekt Replyšovna, ve kterém lze svého odloženého plyšáka poslat znovu dělat radost a potěšit tak děti v nemocnicích.
Kampaň poběží v televizi i online. Její součástí je redesign obalů, venkovní reklama, POS materiály a nebude chybět ani zábavný obsah na sociální sítě včetně Stories na Instagramu. Vznikla k ní i selfie aplikace KFLgram pro Android i iOS, pracující s rozšířenou realitou.
Komentáře