Zaraguza
Kofola meruňková
Dáš si Fofolu?
- Venkovní
- 34514
Klient | Kofola |
---|---|
Značka | Kofola meruňková |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Creative director | Igor Majkút, Michal Pastier |
Novou meruňkovou příchuť uvádí výrobce nealkoholického nápoje Kofola na trh pomocí kampaně od slovenské agentury Zaraguza. Hlavní postavou komunikace je šišlající pes s předkusem, známý také pod přezdívkou Phteven. Kampaň cílí na mladé ve věku 15 až 22 let. Televizní část kampaně startovala 11. května, ve dvou komunikačních vlnách se představí postupně šest televizních a čtyři internetová videa. Kampaň doplňují billboardy, citylighty, web a kino.
„Také letošní kampaň na půllitrovou Kofolu vybočuje z tradiční komunikační koncepce. Vyprávět klasický lásko-příběh je vždy velmi lákavé, ale tvář Kofoly 0,5l jsme se rozhodli postavit především na úsměvné ulítlosti a hravosti,“ uvedli Egle Wehle a Karel Hrbek, brand manažeři Kofoly.
Komentáře