upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Kofola meruňková
Dáš si Fofolu?

Dáš si Fofolu?
Klient Kofola
Značka Kofola meruňková
Obor Nealkoholické nápoje
Creative director Igor Majkút, Michal Pastier

Novou meruňkovou příchuť uvádí výrobce nealkoholického nápoje Kofola na trh pomocí kampaně od slovenské agentury Zaraguza. Hlavní postavou komunikace je šišlající pes s předkusem, známý také pod přezdívkou Phteven. Kampaň cílí na mladé ve věku 15 až 22 let. Televizní část kampaně startovala 11. května, ve dvou komunikačních vlnách se představí postupně šest televizních a čtyři internetová videa. Kampaň doplňují billboardy, citylighty, web a kino.

„Také letošní kampaň na půllitrovou Kofolu vybočuje z tradiční komunikační koncepce. Vyprávět klasický lásko-příběh je vždy velmi lákavé, ale tvář Kofoly 0,5l jsme se rozhodli postavit především na úsměvné ulítlosti a hravosti,“ uvedli Egle Wehle a Karel Hrbek, brand manažeři Kofoly.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy