upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Triad Advertising

Kofola
Nauč Karla lásce

Klient Kofola ČeskoSlovensko
Mediální agentura Médea
Značka Kofola
Obor Nealkoholické nápoje
Produkce Nomad
Režisér Jan Zajíček
Web http://www.napiskarlovi.cz

Nová kampaň české značky nealkoholických nápojů se opět ponese ve znamení lásky. Hlavním hrdinou je robot KAREL, tedy Kybernetický Automatizovaný Robot Elektronické Lásky, který se potřebuje naučit lásce. Musí ji totiž vyznat za svého mladého konstruktéra, tajně zamilovaného do spolužačky. Za kampaní stojí pražský Triad Advertising, ve spolupráci s produkcí Nomad a mediální agenturou Médea. Cílem je propagace tří nových příchutí v Česku a na Slovensku (Ananas, Grep a Ostružina), které budou dostupné jako malé plechovky a půllitrové lahve.

Tématu lásky se Kofola v marketingové komunikaci věnuje dlouhodobě, tentokrát však hledala hrdinu, který příběh posune ještě dál. "A kdo lepší by to mohl být než robůtek, který o lásce neví vůbec nic? Čistá nezkažená duše, která se pokusí kvůli kamarádovi pochopit nejkrásnější lidskou emoci. Věříme, že si ho lidé zamilují. Stejně jako my," uvedla Lucie Tarbajovská, marketingová manažerka kolové kategorie Kofoly. 

KAREL se bude učit od každého, kdo mu napíše skrze Facebook Messenger s výzvou Nauč Karla lásce na www.napiskarlovi.cz. Ta odstartuje minutovým televizním spotem na prvního máje a bude pokračovat celý měsíc na Facebooku, Instagramu a YouTube Kofoly. Součástí kampaně jsou i nové etikety, propagace v místě prodeje a klasické displejové formáty. "Karlova cesta za pochopením lásky proto vyvrcholí druhým televizním spotem, který uvidíte na obrazovkách 23. května," uvedl senior brand manager Kofoly Martin Macoun.

Produkce obou spotů se ujal Nomad s režisérem Janem Zajíčkem a s Jiřím Málkem za kamerou. Samotnou podobu robota navrhla Barbora Balgová, art director Triadu. Jeho následnou konstrukci podle návrhu Balgové pak realizovali Ondřej Hudec s Alešem Žežulkou, pod dohledem Pavla Kouta.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy