Triad Advertising
Kofola
Neřeš - Pes Superpes
- Televize
- 1846
Klient | Kofola |
---|---|
Značka | Kofola |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Pod heslem Kofola 0,5l. Půllitr neřešení. míří na veřejnost komunikační kampaň na novou Kofolu v nové půllitrové plastové lahvi z dílny českého designéra Ronyho Plesla. Její koncept je přitom odlišný od všech předešlých kampaní Kofoly. Inspiruje se internetovým fenoménem videosmyček ve formátu GIF, které se mají stát poznávacím znamením kampaně. Pro televizi vznikla desítka spotů, které v reklamní přestávce mají působit jako "osvěžující mžik".
Nová komunikace Kofoly se zaměřuje na mladé. Vychází přitom z toho, že mladí jsou přetíženi požadavky svého okolí - školy, rodičů, módy. Jediné, co kampaň sděluje, je tak heslo "neřeš".
Kampaň využije většinu tradičních médií. Každé médium přitom nabídne jinou, originální podobu tohoto osvěžujícího mžiku. V případě vitrín citylight půjde o lentikulární technologii, díky níž se vitríny hýbou. V případě digitálu například o mobilní aplikaci pro tvorbu GIFů.
Kampaň Půllitr neřešení je jednou z nejrozsáhlejších letošních komunikačních aktivit značky Kofola. S agenturou Triad Advertising na ní pracovala skoro půl roku. Startuje 26. 5. a koncem června ji vystřídá další, letní kampaň, jejíž základem bude tradiční šedesátisekundový letní příběh o lásce.
Komentáře