upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

WMC/Grey

Kofola
Pěnožrouti

Klient Kofola ČeskoSlovensko
Značka Kofola
Obor Nealkoholické nápoje
Web http://penozrouti.cz

Československý nealkoholický nápoj Kofola připravil ve spolupráci s agenturou WMC|Grey novou kampaň. Součástí bude mimo jiné mobilní aplikace na bázi augmentované reality. Ta nabídne spotřebitelský zážitek přímo v prostředí provozoven. Stačí si stáhnout aplikaci, vyrazit do některé z provozoven a naskenovat logo na plné sklenici Kofoly. Z ní pak "vylítne" jedna ze 150 unikátních postav Pěnožroutů, kterou s trochou šikovnosti každý hravě polapí. Kampaň startuje 1. června a poběží do konce srpna. Kreativu měla na starost agentura WMC|Grey, pod jejíž taktovkou vznikly propagační materiály do provozoven, online spoty i samotná aplikace.

Kofola chce touto aktivací posílit vnímání značky a poukázat na jedinečnost své čepované varianty. „Naším cílem bylo vytvořit unikátní zážitek s čepovanou Kofolou přímo v místě její konzumace, tzn. v co největším množství gastro provozoven v Čechách a na Slovensku, a to přímo s ikonickým Kofola krýglem a pro Kofolu typickou pěnou. Věřím tomu, že chytání Pěnožroutů bude bláznivá zábava na celé toto léto," uvedla marketing manager kolové kategorie, Lucia Tarbajovská

Pěnožrouty budou moci uživatelé potkávat ve více než 13 000 provozovnách v Česku a na Slovensku. Ti jsou rozděleni do několika úrovní a někteří jsou vázáni i na určitou oblast. V okolí řeky Vltavy tak lidé polapí Pěndřicha Smetanu, zato u zámku Konopiště třeba Pěndinanda d´Este. Samotná kampaň obsahuje i další aktivity včetně soutěže o lístky na letní festivaly. Pokud uživatelé polapí Pěnera of Ostrava, mohou získat vstup na hudební festival Colours of Ostrava, Piešťanské Pěnisko zase přináší lístky na slovenský Grape.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy