Vlastní tvorba
Kolonial.cz
#casprosebe
- Tisk
- 2929
Klient | E-commerce Holding |
---|---|
Značka | Kolonial.cz |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
E-shop s potravinami Kolonial.cz představil předvánoční kampaň zastřešenou claimem-hashtagem #casprosebe. Součástí kampaně je tištěný magazín [celý si prohlédněte zde], soutěž i speciální balíčky pro bloggery. Za konceptem i samotnou produkcí všech kanálů stojí interní marketingový tým.
Magazín o osmi stranách je v nákladu 100.000 kusů distribuován společně s nákupy, v časopisech Apetit, Blesk Magazín a ve vlacích Leo Expressu. Další číslo je plánováno na rok 2016 a počítá se zapojením obchodních partnerů, dodavatelů, foodie expertů a bloggerů. Stejně tak s navýšením počtu stran.
Právě bloggeři mají být dalším krokem obsahové strategie Kolonialu. V rámci kampaně #casprosebe desítce z nich poslal balíčky s osobními vzkazy, které se už objevily na jednotlivých instagramových profilech. Na balíčky má navázat obsahová spolupráce, a to přímo na webu Kolonial.cz i v dalších kanálech.
Komentáře