upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Bistro

Kolonial.cz
Kolonial podzimní

Kolonial podzimní
Klient E-commerce Holding
Značka Kolonial.cz
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Online prodejce potravin Kolonial.cz z portfolia E-commerce Holding dnes spouští svou podzimní kampaň. Tematicky navazuje na launch e-shopu, tentokrát ale v podzimním kabátě. Na kampani se podílely také nové posily obchodního i marketingového týmu. "V první fázi kampaně se soustředíme na posílení znalosti značky u zákazníků a představení všech benefitů, které služba nabízí," uvádí Michala Langerová, nová brand manažerka e-shopu, která do Kolonialu přichází z CZC.cz.

"Všichni naši zákazníci od nás nyní získají 20% slevu na všechny nezlevněné produkty od pečiva až po drogerii. Během kampaně budou následovat i další navazující nabídky a rozšíříme sortiment," tvrdí pro změnu Zuzana Loudová, která do Kolonialu přišla z Mall.cz a nově zastřešuje obchodní tým.

Hlavním motivem kampaně zůstává postava příručího – člověka, se kterým se každý zákazník osobně setkává při předávání nákupu. Kurýři, kteří nákupy vozí, mají totiž v podání Kolonialu podobu právě prvorepublikových příručích. O kreativní zpracování se opět postarala agentura Bistro, se kterou Kolonial spolupracuje už od červnového vstupu na trh. Sestavení media plánu i samotný nákup medií zajistil marketingový tým Kolonial.cz.

Kampaň odstartovala v pondělí 26. října a objeví se v několika různých kanálech – v outdooru, v tisku, v rádiu a se silnou podporou online komunikace. V nákupní argumentaci bude Kolonial.cz až do vánoc používat jednak pokračující dopravu zdarma, jednak výše zmíněnou slevu pro nové i stávající zákazníky.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy